Ehkä blogini nimi antaa jo viitettä siitä millainen ihminen minä olen..
ÄIPPÄ, äiti, mamma, emo, äityli, äiskä, äitykkä... - rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Esikoinen (4v) kutsuu minua lähinnä äipäksi, kuopukselle (1v 3kk) olen vielä "äitä". Niin hän kutsuu vielä isäänsäkin :)

Minun pappani on kutsunut mummoani, lastensa äitiä, emoksi. Minun mielestäni se on aivan kertakaikkisen ihana lempinimi äidistä - EMO. Se vain ei taida istua ainakaan minun mieheni suuhun. Hän kutsuu minua etunimelläni, ja välillä äidiksi..

Olen aina halunnut äidiksi. Nyt minulla on kaksi ihanaa poikaa, ja on ihanaa olla äiti. On myös ihanaa olla vaimo ! Minulla on varmastikin maailman ihanin aviomies. Vietämme tässä kuussa 3-vuotishääpäiväämme.

Joskus koen hankalaksi elämäni eri "roolien" yhdistämisen. Olla äiti, vaimo, "kotihengetär" (joka kaiken kukkuraksi inhoaa siivoamista!) ja samalla käydä vielä töissä. Lähdin takaisin töihin, kun kuopus oli vuoden vanha. Arki on nyt aivan erilaista..